Strona 9 z 10

Re: Doskonały kochanek

: 08 wrz 2017, 18:48
autor: Lusia28
TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
dlatego tez mam alholokiów, pijaków, abstynentów i ludzi pijących tylko na okazje, haha; na imieniny Ani, - ani moje ani Twoje

każda okazja dobra, byle się napić :lol: :lol: :lol:


ja dziś bez dziecka, wiec sobie wypije na rożluźnienie po calym tygodniuuuu

Re: Doskonały kochanek

: 09 wrz 2017, 11:00
autor: TomBrown
Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:każda okazja dobra, byle się napić :lol: :lol: :lol:


ja dziś bez dziecka, wiec sobie wypije na rożluźnienie po calym tygodniuuuu

tę wódkę na pefumach? hehe fuj

Re: Doskonały kochanek

: 09 wrz 2017, 11:55
autor: Lusia28
TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
ja dziś bez dziecka, wiec sobie wypije na rożluźnienie po calym tygodniuuuu

tę wódkę na pefumach? hehe fuj

'
hahha, mialam apetyt, ale po bolu glowy odpuscialm. martini z cytryną i tonikiem wjechal;)

Re: Doskonały kochanek

: 10 wrz 2017, 19:13
autor: TomBrown
Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:tę wódkę na pefumach? hehe fuj

'
hahha, mialam apetyt, ale po bolu glowy odpuscialm. martini z cytryną i tonikiem wjechal;)

to też czasami lubię, ale na setkę martini 50 ml wódki

Re: Doskonały kochanek

: 11 wrz 2017, 15:31
autor: Lusia28
TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:'
hahha, mialam apetyt, ale po bolu glowy odpuscialm. martini z cytryną i tonikiem wjechal;)

to też czasami lubię, ale na setkę martini 50 ml wódki


nie dzięki, ja to delikatne takie do rozgrzania piję rozwiązania;)

Re: Doskonały kochanek

: 11 wrz 2017, 16:37
autor: TomBrown
Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:to też czasami lubię, ale na setkę martini 50 ml wódki


nie dzięki, ja to delikatne takie do rozgrzania piję rozwiązania;)

ale smakuje jak bez wódki

Re: Doskonały kochanek

: 12 wrz 2017, 21:39
autor: Lusia28
TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
nie dzięki, ja to delikatne takie do rozgrzania piję rozwiązania;)

ale smakuje jak bez wódki


może i smakuje, ale to ani zdrowe, a do tego kopie bezsensu

Re: Doskonały kochanek

: 14 wrz 2017, 11:07
autor: TomBrown
Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:ale smakuje jak bez wódki


może i smakuje, ale to ani zdrowe, a do tego kopie bezsensu

bardziej oszczędne bo nie musisz całej butelki martini wypić, żeby coś poczuć

Re: Doskonały kochanek

: 14 wrz 2017, 12:04
autor: Renata15

Re: Doskonały kochanek

: 14 wrz 2017, 12:12
autor: Renata15

Re: Doskonały kochanek

: 14 wrz 2017, 21:05
autor: Lusia28
TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
może i smakuje, ale to ani zdrowe, a do tego kopie bezsensu

bardziej oszczędne bo nie musisz całej butelki martini wypić, żeby coś poczuć


ja nie muszę pić, żeby mnie pokopalo;)) piję zeby bylo przyjemnie;)

Re: Doskonały kochanek

: 15 wrz 2017, 17:34
autor: TomBrown
Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:bardziej oszczędne bo nie musisz całej butelki martini wypić, żeby coś poczuć


ja nie muszę pić, żeby mnie pokopalo;)) piję zeby bylo przyjemnie;)

ale ja mam na mysli na humor, a nie żeby pod stół paść :lol: :lol: :lol:

Re: Doskonały kochanek

: 15 wrz 2017, 19:07
autor: Lusia28
TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
ja nie muszę pić, żeby mnie pokopalo;)) piję zeby bylo przyjemnie;)

ale ja mam na mysli na humor, a nie żeby pod stół paść :lol: :lol: :lol:


no tak;))) to mi wiele nie trzeba by humor zlapać

Re: Doskonały kochanek

: 16 wrz 2017, 8:37
autor: TomBrown
Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:ale ja mam na mysli na humor, a nie żeby pod stół paść :lol: :lol: :lol:


no tak;))) to mi wiele nie trzeba by humor zlapać

tylko uwazaj, bo mozna przeholować i na drugi dzień głowa boli

Re: Doskonały kochanek

: 17 wrz 2017, 20:33
autor: Lusia28
TomBrown pisze:tylko uwazaj, bo mozna przeholować i na drugi dzień głowa boli


oj nie nie nie, ja nie z tych. serio u mnie alkohol to rzecz taka pobocnza. trenując, nie piję. po rpostu

Re: Doskonały kochanek

: 19 wrz 2017, 10:55
autor: TomBrown
Lusia28 pisze:oj nie nie nie, ja nie z tych. serio u mnie alkohol to rzecz taka pobocnza. trenując, nie piję. po rpostu

ja raczej też z tych nie pijących, no może od czasu do czasu, ale z umiarem

Re: Doskonały kochanek

: 20 wrz 2017, 22:17
autor: Lusia28
TomBrown pisze:ja raczej też z tych nie pijących, no może od czasu do czasu, ale z umiarem


a dziś mialam biegi przełajowe i jako pierwsza kobieta na mecie. 4km w 18 minut;)

Re: Doskonały kochanek

: 21 wrz 2017, 10:18
autor: TomBrown
Lusia28 pisze:a dziś mialam biegi przełajowe i jako pierwsza kobieta na mecie. 4km w 18 minut;)

czyli ćwiczenia i trening nie poszły na marne

Re: Doskonały kochanek

: 21 wrz 2017, 20:56
autor: Lusia28
TomBrown pisze:czyli ćwiczenia i trening nie poszły na marne


no nie, dlatego caly czas cisnę. dziś robilam trening- podbiegi;) 8 października pierwszy polmaraton juhuu

Re: Doskonały kochanek

: 22 wrz 2017, 6:53
autor: TomBrown
Lusia28 pisze:no nie, dlatego caly czas cisnę. dziś robilam trening- podbiegi;) 8 października pierwszy polmaraton juhuu

trzymam kciuki ;)

Re: Doskonały kochanek

: 23 wrz 2017, 13:33
autor: Lusia28
TomBrown pisze:trzymam kciuki ;)


dziś poszlam pobiegać, ale coś sily nie mialam. chyba za dużo ostatnio. w koncu mowią co za duzo to niezdrowo i to się chyba sprawdza

Re: Doskonały kochanek

: 23 wrz 2017, 15:31
autor: TomBrown
Lusia28 pisze:dziś poszlam pobiegać, ale coś sily nie mialam. chyba za dużo ostatnio. w koncu mowią co za duzo to niezdrowo i to się chyba sprawdza

organizm też potrzebuje czasami odpoczynku

Re: Doskonały kochanek

: 25 wrz 2017, 16:11
autor: Lusia28
TomBrown pisze:organizm też potrzebuje czasami odpoczynku

no tak, tylko ja jak nie ćwiczę, to doslpnie mnie nosi. a najgorszy u mnie brak snu. ja juz nie wiem co zoribć by spać

Re: Doskonały kochanek

: 25 wrz 2017, 16:22
autor: TomBrown
Lusia28 pisze:no tak, tylko ja jak nie ćwiczę, to doslpnie mnie nosi. a najgorszy u mnie brak snu. ja juz nie wiem co zoribć by spać

czyli jak ćwiczysz to też masz problem? spróbuj wypijać jedno piwo przed snem, zresztą jak duzo biegasz to dobrze piwo na ciebie wpłynie

Re: Doskonały kochanek

: 28 wrz 2017, 19:41
autor: Lusia28
TomBrown pisze:czyli jak ćwiczysz to też masz problem? spróbuj wypijać jedno piwo przed snem, zresztą jak duzo biegasz to dobrze piwo na ciebie wpłynie


haha i zaraz nie bedę mogla spać bez niego;)))