Loszek pieszczoszek?

Wendel
Dominator
Posty: 16304
Rejestracja: 11 cze 2014, 15:57

Loszek pieszczoszek?

Postautor: Wendel » 01 lip 2014, 22:48

Słyszałem o takiej zabawie z kajdankami 8-) łancuchami :o i elektrodami :? Co to za zboczenie? Kto zgadnie? :D

Czarny89
Uzależniony
Posty: 103
Rejestracja: 30 cze 2014, 22:49

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Czarny89 » 01 lip 2014, 23:15

O rany sadomasochizm :D Na szczęście na swojej drodze nie spotkałem kobiety, która preferuje tego typu seks :D btw. co to za nazwa Loszek Pieszczoszek? haha

Milena
Dominator
Posty: 1040
Rejestracja: 12 cze 2014, 10:04

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Milena » 02 lip 2014, 22:06

Wkurzyłeś swoją kobietę i poznała twój urok osobisty :) więc dostałeś kajdanki :) A było nie mówić: jestem Bogiem wyobraź to sobie :lol:
Mili09

pawelek23
Praktykant
Posty: 58
Rejestracja: 30 cze 2014, 22:39

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: pawelek23 » 03 lip 2014, 0:27

E, kajdanki to fajna sprawa. Lepiej żeby były lipne bo jak prawdziwe to się nie uwolnisz jak kobieta zacznie wyprawiać dziwne rzeczy :lol:

Czarny89
Uzależniony
Posty: 103
Rejestracja: 30 cze 2014, 22:49

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Czarny89 » 03 lip 2014, 16:50

Chyba bym się bał jakby kobieta miała zbyt dużą władzę :o :D

juniormelo
Praktykant
Posty: 84
Rejestracja: 30 cze 2014, 22:44

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: juniormelo » 05 lip 2014, 18:35

Co Ty fajnie jest czasem jak kobieta się "porządzi" :D

Milena
Dominator
Posty: 1040
Rejestracja: 12 cze 2014, 10:04

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Milena » 16 lip 2014, 19:47

Taki duży chłopak, a taki strachliwy :D :lol:
Mili09

Czarny89
Uzależniony
Posty: 103
Rejestracja: 30 cze 2014, 22:49

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Czarny89 » 22 lip 2014, 0:14

Kto wie, czasem na jaką wariatkę się trafi :D strach normalna rzecz.

Wendel
Dominator
Posty: 16304
Rejestracja: 11 cze 2014, 15:57

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Wendel » 23 lip 2014, 11:44

Milena pisze:Wkurzyłeś swoją kobietę i poznała twój urok osobisty :) więc dostałeś kajdanki :) A było nie mówić: jestem Bogiem wyobraź to sobie :lol:


A co chcesz spróbować? 8-)

juniormelo
Praktykant
Posty: 84
Rejestracja: 30 cze 2014, 22:44

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: juniormelo » 24 lip 2014, 10:04

Uuu co za propozycja :lol:

Poducha
Dominator
Posty: 1074
Rejestracja: 12 cze 2014, 10:14

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Poducha » 06 sie 2014, 23:01

juniormelo pisze:Co Ty fajnie jest czasem jak kobieta się "porządzi" :D


Ale może też nie być za fajnie :? Ja zawsze jestem grzeczna 8-)

Milena
Dominator
Posty: 1040
Rejestracja: 12 cze 2014, 10:04

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Milena » 08 sie 2014, 20:50

Wendel pisze:
Milena pisze:Wkurzyłeś swoją kobietę i poznała twój urok osobisty :) więc dostałeś kajdanki :) A było nie mówić: jestem Bogiem wyobraź to sobie :lol:


A co chcesz spróbować? 8-)


Jakoś... nie! :lol:
Mili09

Marcys
Mistrz
Posty: 457
Rejestracja: 31 paź 2013, 11:14

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Marcys » 18 wrz 2014, 10:38

pawelek23 pisze:E, kajdanki to fajna sprawa. Lepiej żeby były lipne bo jak prawdziwe to się nie uwolnisz jak kobieta zacznie wyprawiać dziwne rzeczy :lol:


:D Chyba o to chodzi, żeby być uwięzionym :P
AnnaMaria

Poducha
Dominator
Posty: 1074
Rejestracja: 12 cze 2014, 10:14

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Poducha » 18 wrz 2014, 21:15

A jak się kajdanki zatną a panna będzie chciała więcej i więcej to któraś część ciała może nie wytrzymać, i co wtedy :lol:

Sonny
Praktykant
Posty: 87
Rejestracja: 11 cze 2014, 15:46

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Sonny » 13 paź 2014, 21:35

Poducha pisze:A jak się kajdanki zatną a panna będzie chciała więcej i więcej to któraś część ciała może nie wytrzymać, i co wtedy :lol:


Są takie nożyce do cięcia plachy, może się przydadzą?

Kaska
Mistrz
Posty: 393
Rejestracja: 29 paź 2013, 21:09

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Kaska » 15 paź 2014, 21:59

Sonny pisze:
Poducha pisze:A jak się kajdanki zatną a panna będzie chciała więcej i więcej to któraś część ciała może nie wytrzymać, i co wtedy :lol:


Są takie nożyce do cięcia plachy, może się przydadzą?


A co to jest "placha" hihi :)

Fanna
Dominator
Posty: 4904
Rejestracja: 11 cze 2014, 22:35

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Fanna » 11 sty 2015, 11:05

A kto ma przy sobie w takiej sytuacji nożyce? Chyba tylko Mc Gywer

Awatar użytkownika
Gonzo82
Mistrz
Posty: 211
Rejestracja: 12 gru 2014, 6:02

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Gonzo82 » 12 sty 2015, 0:42

On nie miał by przy sobie nożyc, tylko zrobił by je z poduszki, śliny i włosów łonowych.

Fanna
Dominator
Posty: 4904
Rejestracja: 11 cze 2014, 22:35

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Fanna » 12 sty 2015, 17:07

No i zawsze butla z tlenem czy gazem- czymś do cięcia miał pod ręką.

OstraEvcia
Dominator
Posty: 1112
Rejestracja: 12 sty 2015, 1:58

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: OstraEvcia » 05 lut 2015, 20:20

Kajdanki fajny gadżet :oops: Oby nie z różowymi piórkami. Faceta zniechęca skutecznie.

Wendel
Dominator
Posty: 16304
Rejestracja: 11 cze 2014, 15:57

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Wendel » 20 mar 2015, 22:04

Kajdanki mogą być z piórami to w zasadzie bez znaczenia ,liczy się coś innego :lol:

Poducha
Dominator
Posty: 1074
Rejestracja: 12 cze 2014, 10:14

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Poducha » 24 mar 2015, 7:12

Wszystko się liczy i wszystko jest ważne.

Wendel
Dominator
Posty: 16304
Rejestracja: 11 cze 2014, 15:57

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Wendel » 24 mar 2015, 20:00

Facet jak jest napalony na ciebie to nie potrzeba mu dodatkowych wspomagaczy :lol: :lol: :lol:

Fanna
Dominator
Posty: 4904
Rejestracja: 11 cze 2014, 22:35

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Fanna » 25 mar 2015, 16:45

To nie wspomagacze tylko urozmaicenie!

Vanessa
Dominator
Posty: 635
Rejestracja: 11 sty 2015, 16:06

Re: Loszek pieszczoszek?

Postautor: Vanessa » 30 mar 2015, 17:32

Dokładnie! To dla zabicia nudy, monotonii!


Wróć do „Zabawy w łóżku”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość