Jaki pomysł na wakacje?

O wszystkim i o niczym, bez tabu
TomBrown
Dominator
Posty: 3463
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: TomBrown » 21 sie 2017, 16:31

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:z poczatkiem zimy, tak gdziej na początku grudnia


aha to jeszcze trochę musiz poczekać. ;) ale potem super przygoda, potem swięta i rok na nowo zaczynać trzeba

ja tam chcę zostać na święta i nowy rok, byłem w zeszłym roku i było super

TomBrown
Dominator
Posty: 3463
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: TomBrown » 21 sie 2017, 16:31

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
aha to jeszcze trochę musiz poczekać. ;) ale potem super przygoda, potem swięta i rok na nowo zaczynać trzeba

ja tam chcę zostać na święta i nowy rok, byłem w zeszłym roku i było super

gdy w Polsce jeszcze świętowali ja już spałem

Poducha
Dominator
Posty: 1074
Rejestracja: 12 cze 2014, 10:14

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: Poducha » 22 sie 2017, 17:55

A słyszeliście, że jesień ma być wyjątkowo piękna i ciepła? To podobno rekompensata za burzowy sierpień. Ludziska rezerwują na potęgę kwatery w górach i nad morzem. ;)

Lusia28
Dominator
Posty: 2280
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: Lusia28 » 23 sie 2017, 10:02

TomBrown pisze:
TomBrown pisze:ja tam chcę zostać na święta i nowy rok, byłem w zeszłym roku i było super

gdy w Polsce jeszcze świętowali ja już spałem


aha, to taki sobie zrobisz długi wypad;)) a jaki koniec starego, taki i nowy rok ;))

TomBrown
Dominator
Posty: 3463
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: TomBrown » 23 sie 2017, 12:25

Poducha pisze:A słyszeliście, że jesień ma być wyjątkowo piękna i ciepła? To podobno rekompensata za burzowy sierpień. Ludziska rezerwują na potęgę kwatery w górach i nad morzem. ;)

górali dutki ceprów będą cieszyć - hej :lol: :lol:

TomBrown
Dominator
Posty: 3463
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: TomBrown » 23 sie 2017, 12:26

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:gdy w Polsce jeszcze świętowali ja już spałem


aha, to taki sobie zrobisz długi wypad;)) a jaki koniec starego, taki i nowy rok ;))

coś w tym jest, ale pierwsza połowa roku nie była dla mnie za ciekawa, teraz już tylko do przodu ;)

Lusia28
Dominator
Posty: 2280
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: Lusia28 » 25 sie 2017, 18:50

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
aha, to taki sobie zrobisz długi wypad;)) a jaki koniec starego, taki i nowy rok ;))

coś w tym jest, ale pierwsza połowa roku nie była dla mnie za ciekawa, teraz już tylko do przodu ;)


najważniejsze by skonczyć dobrze :lol: :lol:

Wendel
Dominator
Posty: 16198
Rejestracja: 11 cze 2014, 15:57

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: Wendel » 27 sie 2017, 14:42

Mój pomysł na wakacje ? SU :lol:

OstraEvcia
Dominator
Posty: 1112
Rejestracja: 12 sty 2015, 1:58

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: OstraEvcia » 28 sie 2017, 14:32

Wendel pisze:Mój pomysł na wakacje ? SU :lol:

To wakacje możesz mieć cały okrągły rok ;) Dokąd będzie istniało SU :P

Wendel
Dominator
Posty: 16198
Rejestracja: 11 cze 2014, 15:57

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: Wendel » 28 sie 2017, 15:38

Wtedy mogę zapragnąć wakacji od SU i co będzie ? :lol: :lol: :lol: :lol:

TomBrown
Dominator
Posty: 3463
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: TomBrown » 02 wrz 2017, 11:29

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:coś w tym jest, ale pierwsza połowa roku nie była dla mnie za ciekawa, teraz już tylko do przodu ;)


najważniejsze by skonczyć dobrze :lol: :lol:

hehe no własnie, bo faceta podobno poznaje się po tym jak kończy, a nie jak zaczyna

Lusia28
Dominator
Posty: 2280
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: Lusia28 » 03 wrz 2017, 21:00

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
najważniejsze by skonczyć dobrze :lol: :lol:

hehe no własnie, bo faceta podobno poznaje się po tym jak kończy, a nie jak zaczyna


a no właśnie, ;))) a ty co taki nieobecny ostatnio?

TomBrown
Dominator
Posty: 3463
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: TomBrown » 06 wrz 2017, 17:51

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:hehe no własnie, bo faceta podobno poznaje się po tym jak kończy, a nie jak zaczyna


a no właśnie, ;))) a ty co taki nieobecny ostatnio?

a bo w Polsce byłem na chwilę i nie było czasu za bardzo

Lusia28
Dominator
Posty: 2280
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: Lusia28 » 06 wrz 2017, 21:06

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
a no właśnie, ;))) a ty co taki nieobecny ostatnio?

a bo w Polsce byłem na chwilę i nie było czasu za bardzo


a no to chyba ze tak;))) zimno tu deszczowo, a u was?

TomBrown
Dominator
Posty: 3463
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: TomBrown » 07 wrz 2017, 17:54

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:a bo w Polsce byłem na chwilę i nie było czasu za bardzo


a no to chyba ze tak;))) zimno tu deszczowo, a u was?

też jest chłodno i pogoda zmienna, raz pada raz słońce świeci - już chyba po lecie

Lusia28
Dominator
Posty: 2280
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: Lusia28 » 07 wrz 2017, 20:58

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
a no to chyba ze tak;))) zimno tu deszczowo, a u was?

też jest chłodno i pogoda zmienna, raz pada raz słońce świeci - już chyba po lecie


dobrze się nie zaczęlo, a juz koniec. strasznie w tym roku. bez porządnej dawki wit C będzie bardzo ciężko przetrwać jesien i zimę

TomBrown
Dominator
Posty: 3463
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: TomBrown » 08 wrz 2017, 10:16

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:też jest chłodno i pogoda zmienna, raz pada raz słońce świeci - już chyba po lecie


dobrze się nie zaczęlo, a juz koniec. strasznie w tym roku. bez porządnej dawki wit C będzie bardzo ciężko przetrwać jesien i zimę

chyba chodzi ci o witaminę D?, bo C to masz w owocach i niektórych warzywach - dlatego my powinnismy dodatkowo brać witaminę D

Lusia28
Dominator
Posty: 2280
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: Lusia28 » 08 wrz 2017, 18:58

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
dobrze się nie zaczęlo, a juz koniec. strasznie w tym roku. bez porządnej dawki wit C będzie bardzo ciężko przetrwać jesien i zimę

chyba chodzi ci o witaminę D?, bo C to masz w owocach i niektórych warzywach - dlatego my powinnismy dodatkowo brać witaminę D


tak sorka, witamina D. o to mi chodzilo;) biorę w tabsach

TomBrown
Dominator
Posty: 3463
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: TomBrown » 09 wrz 2017, 10:57

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:chyba chodzi ci o witaminę D?, bo C to masz w owocach i niektórych warzywach - dlatego my powinnismy dodatkowo brać witaminę D


tak sorka, witamina D. o to mi chodzilo;) biorę w tabsach

ja biorę w takich złotych perełkach, bo podobno od słońca to nie wystarczy

Lusia28
Dominator
Posty: 2280
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: Lusia28 » 10 wrz 2017, 10:05

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
tak sorka, witamina D. o to mi chodzilo;) biorę w tabsach

ja biorę w takich złotych perełkach, bo podobno od słońca to nie wystarczy


no ja w sezonie jesienno zimowym też biorę.

TomBrown
Dominator
Posty: 3463
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: TomBrown » 10 wrz 2017, 19:07

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:ja biorę w takich złotych perełkach, bo podobno od słońca to nie wystarczy


no ja w sezonie jesienno zimowym też biorę.

a jak sobie przypomnę :lol: :lol: :lol:

Lusia28
Dominator
Posty: 2280
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: Lusia28 » 13 wrz 2017, 20:30

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
no ja w sezonie jesienno zimowym też biorę.

a jak sobie przypomnę :lol: :lol: :lol:


hehhe, tak to mam z melatoniną, ktorą powinnam brać, bo mam mega probemy ze spaniem

TomBrown
Dominator
Posty: 3463
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: TomBrown » 14 wrz 2017, 11:04

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:a jak sobie przypomnę :lol: :lol: :lol:


hehhe, tak to mam z melatoniną, ktorą powinnam brać, bo mam mega probemy ze spaniem

ja tak kładę głowę na poduszkę i zasypiam

Lusia28
Dominator
Posty: 2280
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: Lusia28 » 16 wrz 2017, 8:28

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
hehhe, tak to mam z melatoniną, ktorą powinnam brać, bo mam mega probemy ze spaniem

ja tak kładę głowę na poduszkę i zasypiam


ja niestety ale nie od zawsze mam problem ze spaniem. i teraz choć spię po 4 godziny z przerwami, biegam po 20km bo do polmaratonu się przygotowuje, latam za dzieckiem, dom wszystko dookola, to spać nie idzie. choć dziś 6,5h przespalam z dwoma przerwami to i tak dobrze;)

TomBrown
Dominator
Posty: 3463
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Jaki pomysł na wakacje?

Postautor: TomBrown » 16 wrz 2017, 8:29

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:ja tak kładę głowę na poduszkę i zasypiam


ja niestety ale nie od zawsze mam problem ze spaniem. i teraz choć spię po 4 godziny z przerwami, biegam po 20km bo do polmaratonu się przygotowuje, latam za dzieckiem, dom wszystko dookola, to spać nie idzie. choć dziś 6,5h przespalam z dwoma przerwami to i tak dobrze;)

ale co jest przyczyną takich problemów?


Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość