Seks w samochodzie

Związki, miłość, partnerstwo
Lusia28
Dominator
Posty: 2300
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Seks w samochodzie

Postautor: Lusia28 » 13 sie 2017, 20:49

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
no nie zakazuje, ale jak znajdzie to nara, a ja mogę, bo mam ochotę. egoista :lol: :lol:

to nie jest egoizm, tylko taki układ, a jak jej nie pasuje to nara


tzw uklad beznadziejny

TomBrown
Dominator
Posty: 3481
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Seks w samochodzie

Postautor: TomBrown » 17 sie 2017, 14:27

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:to nie jest egoizm, tylko taki układ, a jak jej nie pasuje to nara


tzw uklad beznadziejny

nadziejny czy beznadziejny? jak obu pasuje?

Lusia28
Dominator
Posty: 2300
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Seks w samochodzie

Postautor: Lusia28 » 17 sie 2017, 19:36

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
tzw uklad beznadziejny

nadziejny czy beznadziejny? jak obu pasuje?


dla mnie to ta laska jest glupia, i tyle

TomBrown
Dominator
Posty: 3481
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Seks w samochodzie

Postautor: TomBrown » 18 sie 2017, 13:38

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:nadziejny czy beznadziejny? jak obu pasuje?


dla mnie to ta laska jest glupia, i tyle

dlaczego? jeżeli ona jest głupia to i ja

Lusia28
Dominator
Posty: 2300
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Seks w samochodzie

Postautor: Lusia28 » 19 sie 2017, 20:58

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
dla mnie to ta laska jest glupia, i tyle

dlaczego? jeżeli ona jest głupia to i ja


bardziej ona. ty czemu? ty sobie zyjesz jak chcesz i robisz co chcesz. a ona nie wierzę ze czerpie radość z tego, że sypiasz z innymi, a ona ma być ci wierna.

TomBrown
Dominator
Posty: 3481
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Seks w samochodzie

Postautor: TomBrown » 20 sie 2017, 11:19

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:dlaczego? jeżeli ona jest głupia to i ja


bardziej ona. ty czemu? ty sobie zyjesz jak chcesz i robisz co chcesz. a ona nie wierzę ze czerpie radość z tego, że sypiasz z innymi, a ona ma być ci wierna.

ale to nie jest tak, że ona wie o wszystkim. może się tylko domyslać

Lusia28
Dominator
Posty: 2300
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Seks w samochodzie

Postautor: Lusia28 » 20 sie 2017, 20:27

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
bardziej ona. ty czemu? ty sobie zyjesz jak chcesz i robisz co chcesz. a ona nie wierzę ze czerpie radość z tego, że sypiasz z innymi, a ona ma być ci wierna.

ale to nie jest tak, że ona wie o wszystkim. może się tylko domyslać


aha to jeszcze gorzej. bo to zdrada. bo ona myśli ze macie otwarty zwiazek, ale skoro ona niemoze na boku, to liczy ze ty tez tak robisz

TomBrown
Dominator
Posty: 3481
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Seks w samochodzie

Postautor: TomBrown » 21 sie 2017, 15:23

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:ale to nie jest tak, że ona wie o wszystkim. może się tylko domyslać


aha to jeszcze gorzej. bo to zdrada. bo ona myśli ze macie otwarty zwiazek, ale skoro ona niemoze na boku, to liczy ze ty tez tak robisz

oj, skończmy ten temat, ja nie lubię o tym rozmawiać, a po za tym my raczej nie jesteśmy w żadnym związku :D

Lusia28
Dominator
Posty: 2300
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Seks w samochodzie

Postautor: Lusia28 » 23 sie 2017, 10:08

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
aha to jeszcze gorzej. bo to zdrada. bo ona myśli ze macie otwarty zwiazek, ale skoro ona niemoze na boku, to liczy ze ty tez tak robisz

oj, skończmy ten temat, ja nie lubię o tym rozmawiać, a po za tym my raczej nie jesteśmy w żadnym związku :D


no to tak można zakonczyć;) ze nie jesteście w związku;)) koleżanka do seksu;)

TomBrown
Dominator
Posty: 3481
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Seks w samochodzie

Postautor: TomBrown » 23 sie 2017, 12:17

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:oj, skończmy ten temat, ja nie lubię o tym rozmawiać, a po za tym my raczej nie jesteśmy w żadnym związku :D


no to tak można zakonczyć;) ze nie jesteście w związku;)) koleżanka do seksu;)

koleżanka w potrzebie, której czasami pomagam :D

Lusia28
Dominator
Posty: 2300
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Seks w samochodzie

Postautor: Lusia28 » 25 sie 2017, 18:54

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
no to tak można zakonczyć;) ze nie jesteście w związku;)) koleżanka do seksu;)

koleżanka w potrzebie, której czasami pomagam :D

pomagasz rozladować napięcie? ;)))

TomBrown
Dominator
Posty: 3481
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Seks w samochodzie

Postautor: TomBrown » 02 wrz 2017, 11:19

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:koleżanka w potrzebie, której czasami pomagam :D

pomagasz rozladować napięcie? ;)))

lubimy czasami spędzać czas razem i nie tylko na seksie ;)

Lusia28
Dominator
Posty: 2300
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Seks w samochodzie

Postautor: Lusia28 » 04 wrz 2017, 16:52

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:pomagasz rozladować napięcie? ;)))

lubimy czasami spędzać czas razem i nie tylko na seksie ;)


no to fajnie;))) koleżanki w życiu też potrzebne

TomBrown
Dominator
Posty: 3481
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Seks w samochodzie

Postautor: TomBrown » 06 wrz 2017, 17:45

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:lubimy czasami spędzać czas razem i nie tylko na seksie ;)


no to fajnie;))) koleżanki w życiu też potrzebne

no własnie, to jest taka fajna koleżanka, z którą czasami lądujemy w łóżku ;)

Lusia28
Dominator
Posty: 2300
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Seks w samochodzie

Postautor: Lusia28 » 10 wrz 2017, 10:10

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
no to fajnie;))) koleżanki w życiu też potrzebne

no własnie, to jest taka fajna koleżanka, z którą czasami lądujemy w łóżku ;)


w koncu raz się zyje;))) trzeba w życia korzystać.

TomBrown
Dominator
Posty: 3481
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Seks w samochodzie

Postautor: TomBrown » 10 wrz 2017, 19:00

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:no własnie, to jest taka fajna koleżanka, z którą czasami lądujemy w łóżku ;)


w koncu raz się zyje;))) trzeba w życia korzystać.

oboje nam taki układ pasuje, ale wiem też, że ona z innymi się nie spotyka

Lusia28
Dominator
Posty: 2300
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Seks w samochodzie

Postautor: Lusia28 » 13 wrz 2017, 20:36

TomBrown pisze:
Lusia28 pisze:
w koncu raz się zyje;))) trzeba w życia korzystać.

oboje nam taki układ pasuje, ale wiem też, że ona z innymi się nie spotyka


co ty masz za silę przebicia, ze każda taka ze ty mozesz na prawo na lewo, a one nie... chyba ze jesteś taki naiwny i w to wierzysz, że wszystkie takie chetne tylko na ciebie hahaha :lol: :lol:

TomBrown
Dominator
Posty: 3481
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Seks w samochodzie

Postautor: TomBrown » 14 wrz 2017, 10:50

Lusia28 pisze:
TomBrown pisze:oboje nam taki układ pasuje, ale wiem też, że ona z innymi się nie spotyka


co ty masz za silę przebicia, ze każda taka ze ty mozesz na prawo na lewo, a one nie... chyba ze jesteś taki naiwny i w to wierzysz, że wszystkie takie chetne tylko na ciebie hahaha :lol: :lol:

naiwny to ja nie jestem, i nie wszystkie są mi wierne, ale do stałego układu mam taką, której ja wystarczam :lol: :lol: :lol:

Renata15
Marzyciel
Posty: 12
Rejestracja: 14 wrz 2017, 12:01

Re: Seks w samochodzie

Postautor: Renata15 » 14 wrz 2017, 12:04

Ostatnio zmieniony 14 wrz 2017, 12:11 przez Renata15, łącznie zmieniany 1 raz.

Renata15
Marzyciel
Posty: 12
Rejestracja: 14 wrz 2017, 12:01

Re: Seks w samochodzie

Postautor: Renata15 » 14 wrz 2017, 12:11


Lusia28
Dominator
Posty: 2300
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Seks w samochodzie

Postautor: Lusia28 » 19 wrz 2017, 10:10

TomBrown pisze:naiwny to ja nie jestem, i nie wszystkie są mi wierne, ale do stałego układu mam taką, której ja wystarczam :lol: :lol: :lol:

no dziś wierność malo popularna już...

TomBrown
Dominator
Posty: 3481
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Seks w samochodzie

Postautor: TomBrown » 19 wrz 2017, 10:49

Lusia28 pisze:no dziś wierność malo popularna już...

dlatego trzeba bardzo uwazać z kim sie to robi, bo o choroby nie jest trudno

Lusia28
Dominator
Posty: 2300
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:14

Re: Seks w samochodzie

Postautor: Lusia28 » 20 wrz 2017, 22:21

TomBrown pisze:dlatego trzeba bardzo uwazać z kim sie to robi, bo o choroby nie jest trudno


no otoż to, dlatego nie wyobrazam sobie bez w takich sytuacjach

TomBrown
Dominator
Posty: 3481
Rejestracja: 27 paź 2016, 10:54

Re: Seks w samochodzie

Postautor: TomBrown » 21 wrz 2017, 10:10

Lusia28 pisze:no otoż to, dlatego nie wyobrazam sobie bez w takich sytuacjach

ja też, dlatego nie często jestem w takich sytuacjach


Wróć do „Związki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: TomBrown i 2 gości