W bieliźnie czy bez?

pinki
Dominator
Posty: 1034
Rejestracja: 10 lis 2014, 13:51

W bieliźnie czy bez?

Postautor: pinki » 03 maja 2016, 20:52

Czytałam gdzieś, że ok. 4% kobiet chodzi bez bielizny. Czy to możliwe? Skąd takie statystyki? A jak jest z facetami?

Wendel
Dominator
Posty: 16283
Rejestracja: 11 cze 2014, 15:57

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: Wendel » 04 maja 2016, 14:33

Statystyki to tylko statystyki, z reguły nijak sie mają do rzeczywistości :lol:

Milena
Dominator
Posty: 1040
Rejestracja: 12 cze 2014, 10:04

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: Milena » 09 maja 2016, 18:47

Ja czytałam ostatnio że noszenie bielizny szkodzi zdrowiu i to pisał jakiś profesor
Mili09

anja38

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: anja38 » 30 lip 2016, 16:58

A to interesujące, że bielizna szkodzi zdrowiu :lol: może jak jest za ciasna i uciska panu profesorowi coś to może być prawda :lol: Ja gdzieś czytałam, że tak naprawdę nagość nie jest podniecająca, no chyba, że ktoś z nas jest wyjątkowo pięknie zbudowany, ma gładką jedwabistą skórę itp. Ale wiemy, że to rzadkość :? dlatego dobrze dobrana bielizna działa na faceta, bo faceci to wzrokowcy ;) a tak w ogóle to jak to żartują mężczyźni nic nie jest ważne i tak kończymy nago a nogi idą na bok :lol:

zwirek123
Uzależniony
Posty: 100
Rejestracja: 29 lip 2016, 19:11
Kontaktowanie:

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: zwirek123 » 30 lip 2016, 20:13

No często spotykam kobiety bez staników. Raz będąc w Czechach u dentysty potwornie bolał mnie ząb, spojrzałem na piersi asystentki a tam przebijające się sutki przez fartuch i zarys piersi - cudowny widok.

anja38

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: anja38 » 31 lip 2016, 18:36

żwirek123 ale mnie rozbawiłeś :lol: :lol: :lol: Jest taki deledysk Shakiry Ojos Asi, a tam taki moment, gdzie jak się ktoś dobrze przyjrzy to nie ma biustonosza ;) Ja akurat jestem przyzwyczajona do noszenia bielizny, ale gdy gdzieś wychodzę. W domu biustonosz mi przeszkadza, a jak się trafi listonosz albo kurier to nie raz przyłapałam na co był skierowany ich wzrok :lol: A faceci lubicie chodzić bez bielizny??? Jak to z wami jest :?: :?: :?:

zwirek123
Uzależniony
Posty: 100
Rejestracja: 29 lip 2016, 19:11
Kontaktowanie:

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: zwirek123 » 31 lip 2016, 18:54

Ja zawsze chodzę w bieliźnie. W sumie może to i dobry pomysł, żeby dać popatrzeć dziewczyną na nie małe co nieco widoczne na spodenkach :) Szkoda, że listonosz albo kurier nie mają trochę więcej czasu wtedy co? :)

anja38

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: anja38 » 31 lip 2016, 19:18

żwirek123 co to za pytanie :?: :?: :?: ty się tak nie chwal ;) ale swoją drogą jak jest upał normalne jest, że na plaży chodzę porozbierani w jakimś znacznym stopniu ludzie. Czemu nie miałoby to być normalne w mieście, gdzie skwar dopieka jeszcze większy. Mężczyźni w bokserkach, slipach...Kobiety w kostiumach kąpielowych różnego rodzaju. Nie sądzicie, że mogłoby to się przyjąć w praktyce :?: :?: :?: ewentualnie jakaś chusta przewiązana przez pas... :)

zwirek123
Uzależniony
Posty: 100
Rejestracja: 29 lip 2016, 19:11
Kontaktowanie:

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: zwirek123 » 31 lip 2016, 19:27

Bo było by to nie moralne i niszczyło społeczeństwo. Zaczyna się od chodzenia w strojach a kończy na publicznym seksie ;) Nie tędy droga.

anja38

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: anja38 » 01 sie 2016, 12:10

zwirek123 bez przesady. to zależy od kultur. W jednej ludzie chodzą ledwo odziani i to dla nich normalne. Czy ktoś w Polsce z mężczyzn założyłby strój hindusa albo szkota :?: bardzo w to wątpię :lol: weźmy program Cejrowskiego "boso przez świat". Są plemiona, które maja własną kulturę i są szczęśliwe i nie mów mi, że dAleko w tyle. Chciałam powiedzieć, że w jednym z odcinków pojawił się wątek ubrania. Dla tych ludzi nasz ksiądz ubrany był grzesznikiem, bo tylko ubrani mają coś do ukrycia, a nadzy nie ;) Czy mógłbyś nazwać to demoralizacją :?: :?: :?:

zwirek123
Uzależniony
Posty: 100
Rejestracja: 29 lip 2016, 19:11
Kontaktowanie:

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: zwirek123 » 01 sie 2016, 13:35

No właśnie ta różnica kultur u nas w Polsce nie pozwala w ten sposób chodzić po ulicy :) Co do stroju szkota, Boys - przemysl swój wybór malutka na koncercie w strojach szkotów ;) Te plemiona żyją w dżunglach, na pustyniach no i przecież nie chodzą po miastach z gołymi piersiami ;)

Monia22
Uzależniony
Posty: 143
Rejestracja: 26 cze 2016, 17:40

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: Monia22 » 01 sie 2016, 22:12

Lubię chodzić latem bez bielizny :oops: Nikt nie wie ale ja wiem i to jest takie podniecające że ehh :oops: Lubię i koniec!

zwirek123
Uzależniony
Posty: 100
Rejestracja: 29 lip 2016, 19:11
Kontaktowanie:

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: zwirek123 » 02 sie 2016, 9:01

Nie no lub sobie, to przyjemne zobaczyć laskę bez stanika pod koszulką natomiast nie rób tego zbyt widocznie bo to już nie wypada i nie pasuje do naszej europejskiej cywilizacji(nie tej, którą ue nam serwuje).

anja38

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: anja38 » 03 sie 2016, 19:35

zwirek123 ty jakiś konserwatysta jesteś. Co nie wypada :?: Ludzie sami narzucają kanony co wypada a co nie. Tak bardzo martwisz się opinią innych. Od dawien dawna były nałożnice, dziś to się nazywa sponsoringiem, a dla ciebie prostytuowaniem. Czy wypada żyć w związku bez ślubu :?: jeśli tak się trzymasz tradycji, to nie wypada. A założę się, że nie raz tak właśnie byłeś z partnerką. uważam, że każdy ma prawo ubierać się jak chce. Są w Polsce miasta, gdzie nikt nie zwróci uwagi na dziwne fryzury, stroje, kolory włosów, tatuaże. Z reguły dotyczy to dużych miast. Ty chyba zwirek123 mieszkasz w małym co :?: Dlaczego podczas upału facet bez koszulki to normal a kobieta ma się piec w koszulce i biustonoszu :?: :?: :?: i co takiego, by się stało, gdyby zrezygnowała z koszulki, a założyła elegancki biustonosz z serii plażowej :?: :?: :?:

zwirek123
Uzależniony
Posty: 100
Rejestracja: 29 lip 2016, 19:11
Kontaktowanie:

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: zwirek123 » 03 sie 2016, 20:31

Jestem konserwatystą - i jestem z tego dumny. Nie zamierzam oglądać kobiety w majtach i biustonoszu w mieście, co z dziećmi? Jak naoglądają się pół nagich pań to co z tym później będą robić myślisz? Mieszkam na wsi, i nawet tutaj nie widuje się takich strojów a jak już to gdzieś na ogrodach za domami.. Niech założy biustonosz i jakąś chustą przewiąże, można to w ten sposób pogodzić czyż nie? :)

anja38

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: anja38 » 03 sie 2016, 23:39

żwirek123, ale ja nie pisałam, że ktoś ma chodzić nago. Chyba niedokładnie czytałeś, bo pisałam o ładnym kostiumie kąpielowym i przewiązaniu przez pas cienkiej chusty. Można wybrać też fajne tankini. Kostiumy to nie to samo co bielizna. Tak myślałam, że pochodzisz z małej miejscowości. I co do tego mają dzieci :?: akurat bardzo małe dzieci w upał biegają nago po ogródkach, czy na plażach. myślisz, że małe dziecko nigdy nie ma okazji zobaczyć mamy w bieliźnie :?: no proszę cię, to nie epoka, że dziecku się mówiło o bocianach ;)

zwirek123
Uzależniony
Posty: 100
Rejestracja: 29 lip 2016, 19:11
Kontaktowanie:

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: zwirek123 » 04 sie 2016, 8:09

Rany.. Przecież chodziło mi o to, że jeśli jest jakaś chusta i chociażby mini to jest ok. Są też sukienki przewiewne.. Dzieci mają to do siebie, że nie są takie głupie jak wszystkim się wydaje. One doskonale wszystko zapamiętują, co z tego później wyniknie to nikt nie wie, ale może nawet to źle działać na psychosomatykę tego dziecka.

ajsztan007
Dominator
Posty: 2988
Rejestracja: 13 lip 2016, 14:08

Re: W bieliźnie czy bez?

Postautor: ajsztan007 » 31 sie 2016, 17:26

Psychosomatyke co masz na myśli chyba psychikę dziecka bo trochę nie kumam o czym ty mówisz? :P


Wróć do „Najlepsze strony z bielizną erotyczną w sieci”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość